On-line Opinion Magazine…OK, it's a blog
Random header image... Refresh for more!

Slowwww News Day

About the only thing of interest was the latest report on the Malaysian airliner. A Chinese vessel reported hearing two pings on the locator frequency used by aircraft data recorders. A specialized naval vessel was sent to the area to search with high tech sensors.

Signals can travel long distances in the water, and if the recorders were really close, there should have been a more constant signal, but if the specialized vessel can pick up a ping, it can back track it.

The Chinese vessel was in an area that is considered a high probability search zone.

5 comments

1 Kryten42 { 04.07.14 at 9:47 am }

Hmmm! Can’t have that… (slow news day!) ;) :D Here…. Lemme help!

Former CIA, NSA Boss Says Senator Feinstein Is Too Emotional To Judge CIA Torture Fairly

Soooo… I’m guessing that the hypocrite is no longer BFF with the US Spooks? Awwww… What a shame! I dunno why she’s upset now that the lying, crooked bastards she’s been helping for years, lied to her and stole her stuff!! Geeee… Nobuddy coulda seen that coming, right? :twisted: LMAO

(And yeah, I have some history with those SOB’s! So expect me to laugh at every opportunity when they do this stuff, and people are just simply amazed and just *know* it must be a mistake! Wait for the book! They will be in there also, right next to our resident crooked clowns, ASIO!)

And this one (and honestly, I just couldn’t stop laughing as I read it! Hell, I still am!) MUST READ! ;) LMAO

State Department Official Freaks Out That Declassifying CIA Torture Report Might Make The World Angry

Annnnnd… Something to keep this on topic (such as it is)… A Cartoon about CNN’s (and Wolf Blitzer’s) seemingly never-ending obsession with the missing airliner (and Jon Stewart is ‘making hay while the sun shines’ over CNN, as he does! ;) :lol:

by Matt Bors @ Medium:

Wolf Blitzer: Chill Out

I have more time on my hands than you do these days, so just helping out. :D

2 Steve Bates { 04.07.14 at 11:39 am }

“… high tech sensors.”

Heh. I misread that as “high tech seniors.” Yep, that’s what they really need… all of us! :-D

3 Bryan { 04.07.14 at 9:39 pm }

Anyone who has ever had to deal with them has serious issues with the CIA and their ‘contractors’. The “Company’s” number one priority is increasing its budget, no matter how badly the truth suffers, and no matter who gets hurt.

They are having a difficult time believing that the Congressional committees would complain about anything they do because 9-11 .. terrorists .. Muslims. The fregs of humanity among the intel community – that’s the CIA. They believe their own propaganda.

Wolf Blitzer is a putz, was a putz, will always be a putz. He takes a story and obsesses about it. Even his voice annoys me. He brings nothing to the discussion of anything. He is acting the part of a news reader, not performing as a reporter.

Steve, our guesses would be a lot more informed than Wolf Blitzer’s, but then, so would Excises’s.

4 Kryten42 { 04.08.14 at 5:37 am }

LMAO That has to be the most succinct and accurate description of Blitzer I’ve read! :lol:

I seriously can’t stand him either! (And I usually only see him when Jon does a sketch, with seems to happen a lot!) I guess, to someone like Jon, Blitzer is “the gift that keeps on giving”. :D

The problem is Steve, that they have lot’s of *Seniors* in Gov. Unfortunately, they are mostly self-obsessed pampered privileged idiots that have always had everything given to them, and never had to actually solve any problem themselves, no matter how basic or simple the problem, or actually *earn* a living. They have no idea at all about *the real World*, because they don’t live in it, or have ever had to deal with it.

5 Bryan { 04.08.14 at 4:49 pm }

Typical of him is when they let him go to the aftermath of some disaster, the Oklahome City tornado outbreak I think, and he walks up to this young woman with a a baby in her arms, and for no reason none to journalism asked her about ‘thanking G*d’ for her survival, and she looked at him and said “I’m an atheist”.

Blitzer is fishing for a Muslim terrorist tie-in with that aircraft. He is a dyed-in-the-wool Likudnik.